اهــلا وســـهلا بـاعضــاء المنـتدي والـدرشـة شــرفتـونــا@admin_zoma
اهــلا وســـهلا بـاعضــاء المنـتدي والـدرشـة شــرفتـونــا@admin_zoma
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخوليسعدنا وجودكم معنا

يالا نتعرف .من نحن ؟!

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
عاشقه الجنه

عاشقه الجنه

انثى عدد المساهمات : 43

يالا نتعرف .من نحن ؟! Empty
مُساهمةموضوع: يالا نتعرف .من نحن ؟!   يالا نتعرف .من نحن ؟! I_icon_minitimeالإثنين مارس 28, 2011 11:14 am

الســــــــلام عليكــــــــم و رحمـــــه اللـــــه و بركـــــــــاته ..

الساحه العامه للمنتديات هى افضل مكـــــان لتعــــــارف الاعضاء المتواجدين باستمرار و لبناء جسور التواصل الروحى و

الفكرى و الثقافى بينهم على اختلاف لغتهم و افكارهم و ثقافتهم ..

المنتدى هو بيتك الثانى الذى تلتقى فيه باخوانك الذين يفرحون معك لفرحتك او يواسون قلبك باحزانك .

اقتـــــــــرح على كل من يدخل لقراءه كلماتى البسيطه ان يعرفنا بشخصيته و لو من خلال كلمات بسيطه نعرف منها من يكـــون ؟!!

اقترح كذلك على كل عضو جديد مسجل ان يدخل لنتعرف عليه و نرحب فيه بيننا ..

و نتمنى من كل عضو ان يطل علينا بقلمه من خلال موضوع يختاره هذي هي البداية وأنت أكيد تتذكر أول يوم جيت فية للمنتدى وكتبت موضوع وكم تمنيت يردون علية الكل وبتشجيعنا للأعضاء الجدد فنحن نحثهم على الأبداع فمنهم سيخرج لنا كتاب رائعين في الأدب والشعر وكُتاب مميزين في أي قسم أو في أي مجالات آخرى.

احب لفت النظر الى الكلمه الطيبه ..وهي أن تكتب كلمة ( شكرا على هذا الموضوع ) كلمات قليله لا تتعبك او تنقص من قدرك اوكبرياءك المزيف ،، كثير مانرى مواضيع عدد الاشخاص الذين قراوها فوق السبعين او الثمانين ومن هولاء فقد يرد على صاحب الموضوع واحد او ثنين وأكثر الأحيان تجد الموضوع خالي من أي رد ..!!

يعني أنت تريد الكل يرد على موضوعك وأنت مش تكلف نفسك وتجامل صاحب الموضوع؟ .. طيب ليه تشارك وتتعب نفسك .

*كلمة أخيره *

المنتدى ليس بعدد اعضائه ،، بل بترابط اعضائه كالأسرة الواحده وكما قال رسول الله عليه افضل الصلاة والسلام (( مثل المؤمنين في توادهم وتراحمهم كمثل الجسد الواحد إذا اشتكى منه عضو تداعى له سائر الجسد بالسهر والحمى )) وقوله عليه الصلاة و السلام (( المؤمن للمؤمن كالبنيان يشد بعضه بعضا ))

واتمنى أن يكون منتدانا به اعضاء بهذه المواصفات

تمنياتي للجميع
بالتوفيق والنجاح ان شاء الله
الاميرة شمس

الاميرة شمس

انثى عدد المساهمات : 118

مُساهمةموضوع: رد: يالا نتعرف .من نحن ؟!   يالا نتعرف .من نحن ؟! I_icon_minitimeالإثنين مارس 28, 2011 3:06 pm

انا مستغربة من حاجة
ومستغربة جداً ازاي بتقولي على حاجة انتي مش بتعمليها يعني انا عندي عادي بس لو غيري دخل وقرا كلامك دا حايقول اية ازاي تقول اي حد يخش ياريت يعرفنا بنفسوة وانتي مقدمة كلمة طويلة عريضة ومش عارفينك وزي ماقولتي في سياق كلامك انة مش حاينزل من كبريااءء ولا قدر الواحد
فانتي ازاي مش عرفتينا بنفسك مدام انتي بادرتي بطرح موضوع التعارف كان احق انك تبدئي تعرفينا انتي مين !!! وع العموم حاكون انا الاول لاني اصلا الاول في التعريف لو كنتي قريتي موضوعي اما رحبت باعضااء المنتدى انا نهى عمري 19 ومن سكان الاسكندرية ....

يالا نتعرف .من نحن ؟! 0569944524-336b6067aa
عاشقه الجنه

عاشقه الجنه

مُساهمةموضوع: رد: يالا نتعرف .من نحن ؟!   يالا نتعرف .من نحن ؟! I_icon_minitimeالإثنين مارس 28, 2011 4:49 pm

مهو انا عرفتكم بنفسى و الله فى موضوعك و قلت ..و نقول تانى .. منار من اسكندريه _25 سنه

شفتى طلعنا بلدياااااااااا
اااااااااات Wink
الاميرة شمس

الاميرة شمس

انثى عدد المساهمات : 118

مُساهمةموضوع: رد: يالا نتعرف .من نحن ؟!   يالا نتعرف .من نحن ؟! I_icon_minitimeالثلاثاء مارس 29, 2011 10:02 am

اهلا وسهلا بيك وشرف لية لو تقبلي نكون اخوات انا معجبة جدا بمواضيعك الجميلة والشيقه والمفيدة
الله يعطيك العافية ونقدم اكتر للمنتدى جنة العشاق علشان يستفاد منة اجمل ناس بيخوشوة
! HâZêM HâZêM !
مشرف منتدي
مشرف منتدي
! HâZêM HâZêM !

ذكر عدد المساهمات : 43

مُساهمةموضوع: رد: يالا نتعرف .من نحن ؟!   يالا نتعرف .من نحن ؟! I_icon_minitimeالثلاثاء مارس 29, 2011 6:30 pm

اخوكم حازم من القاهرة 25 سنة مساعد مخرج ومدير انتاج فى الفضائية المصرية بكرة الكدب جدا وبحب الصداقة الى تدوم ومش بحب الحورات والهزار احبة بس لما يكون بحدود برج السرطان يعنى هادى ورومانسى بس لما بتعصب خلصت الى هو اتقوا شر الحليم مش مرتبط ههههههههههههههه ولا بقكر ههههههههه ومبسوط انى فى وسط احلى شباب واجدع شباب وربنا يدوم المعروف بنا كلنا ويارب تكون كل ايامكم سعادة ومبسوطين دايما يا احلى ناس انتم
عاشقه الجنه

عاشقه الجنه

مُساهمةموضوع: رد: يالا نتعرف .من نحن ؟!   يالا نتعرف .من نحن ؟! I_icon_minitimeالثلاثاء مارس 29, 2011 6:54 pm

شكرا حازم انك عرفتنا على نفسك اكيد اتشرفنا اننا اسره واحده و هنحاول نرسل المواصفات لبريد الاهرام ..مطلوب عروسه تشارك بالاثاث ههههههه . بس بجد مشكور لمرورك و مشاركتك الفعاله .
! HâZêM HâZêM !
مشرف منتدي
مشرف منتدي
! HâZêM HâZêM !

ذكر عدد المساهمات : 43

مُساهمةموضوع: رد: يالا نتعرف .من نحن ؟!   يالا نتعرف .من نحن ؟! I_icon_minitimeالثلاثاء مارس 29, 2011 7:37 pm

هههههه ال اثاث ال مش تقلقى الاثاث عندى جامد ومتين ههههه وانتى الى طلبتى كل واحد يعرف نفسة على فكرة انا مش جبت حاجة من بتنا والبريد انا عارف طريقة ومنورة المنتدى يا عاشقة

يالا نتعرف .من نحن ؟!
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» يالا نلعب لعبه ..